מחיר למשתכן

כדאי לנו לממש?

על פניו מחיר למשתכן הוא עסקה חלומית לכולם – לרוכשים – מחיר אטרקטיבי, לקבלנים זכייה במכרזים והמדינה מבחינתה חשה שהיא מתמודדת עם משבר מצוקת הדיור.

מה היא בעצם התוכנית? ומדוע חשוב שגם בעסקה שהיא כביכול לא מורכבת, ילווה אתכם משרד עורכי דין מומחה?

תכנית "מחיר למשתכן" הוצגה לציבור בעקבות משבר הדיור המתמשך. בבסיס התוכנית הוצע לקבלנים להתמודד על עתודות קרקע, כאשר הזוכה במכרז הוא זה אשר מציע את המחיר הזול ביותר מבין כל הקבלנים לרוכש המיועד ולקונה הפוטנציאלי, אשר גם הוא בתורו נדרש לעמוד בתנאי סף של המכרז לרוכשי הדירה.

על פניו העסקה נשמעת מבטיחה מכיוון שהמדינה מפקחת על הקבלנים שיעמדו בתנאים על פיהם זכו במכרז. אך המדינה מפקחת על מחיר בלבד ועל סטנדרט בנייה בסיסי, לכן עליכם להצטייד בעורך דין המומחה לנד"לן אשר מבין את ההשלכות השונות מעסקת מחיר למשתכן!

נתחיל בתהליך הפשוט של לראות האם אתם עומדים בתנאי הסף. אם עמדתם בדרישות הזכאות להשתתפות במכרז, הרי שכעת עליכם להוציא תעודת זכאות לתוכנית המחיר למשתכן ולאחר מכן לעקוב ולהירשם לכל פרוייקט כזה הנפתח לציבור. איך עוקבים אחרי אותן הגרלות? כיצד מתחילים בכלל בתהליך הזה? איך עוקבים אחר תוצאות ההגרלה? כיצד מתנהלים מול הקבלן טרום חתימה על החוזה ולאחריה? בשביל זה אנחנו כאן.

אם החלטתם לנסות מזלכם בתוכנית מחיר למשתכן מומלץ כי תפגשו עם עורך דין המתמחה בתהליך, גם אם חשבתם כי בגלל שזה תהליך מפוקח על ידי משרד הבינוי והשיכון, אין צורך בייצוג משפטי.

בתוכנית "מחיר למשתכן", אתם יכולים לבנות עלינו – משרד גנוט גניאל.

מעוניינים ברכישת דירה?

הצטיידו בעורך דין שיגם עליכם ועל זכויותיכם מהרגע הראשון..

עקבו אחרינו

© כל הזכויות שמורות לגנוט גניאל משרד עורכי דין 2018